P4 A HA ESCOLLIT EL NOM DE FLORS

P4 B SON LA CLASSE DEL ZOO

P5 A SON LA CLASSE DELS DINOSAURES

P5B SON ELS DOFINS

P5 SON LA CLASSE DELS ATRONAUTES

ELS NENS I LES NENES DE P3 ENCARA NO HAN FET LA SEVA ELECCIÓ PERQUÈ NECESSITEN QUE PASSIN UNS QUANTS DIES PER ESTAR DEL TOT TRANQUILS I AIXÍ COMENÇAR A SENTIR-SE QUE FORMEN PART D'UN GRUP. QUAN SAPIGUEM EL QUE HAN DECIDIT JA US HO FAREM SABER.
15 comentaris:
Així que ara tenim una dinosaure a casa. :-P
El nostre cangur és ara una flor! Felicitats pel bloc :¬)
Ves per on ! Ara tinc un dofí i una astronauta a casa. Com s'ho faran per a jugar ? Un allà abaix i l'altra allà dalt.
Com a nota negativa, trobo un problema com patiran la senyoreta a P5B. Crec que no esta be que els nens no puguin tenir una senyoreta estable tota l'estona. tot el curs.
Aquesta setmana em tingut la reuniò de les flors i el zoo. Només dir que va ser una presentació molt ben feta, em va,sorprendre gratament. Felicitats per aquest fantàstic blog.
Ei, a les mestres ens fa molta ilu, llegir el vostre reconeixement, il·lusió i satisfacció.
Un fort agraïment
Felicito a la classe de les flors... Jo tinc moltes camises que faríen molt joc amb la classe... jejejejje...
Ei, ens agrada el blog, penso que pot ser una bona eina d'interacció entre tots, felicitats per la iniciativa. Per cert, està molt bé els recursos educatius que "penjeu" al blog, amb en Joan ens hem "enganxa't" als jocs pels més menuts.... si no heu jugat, ja esteu trigant.
REUNIO INFORMATIVA P-4
Ara que he sabut entrar el bloc , felicitats per la Raquel i la Núria per la reunió informativa d'inici de curs dels P-4, (amb pissarra interactiva inclosa).
Malgrat l'actitut una mica "irritant" de les tutores, a fi de presionar als papis de les nostres obligacions, per part nostre,desitjaria arribar a final de curs amb bona nota. Diuen que més val una imatge que mil paraules , per tant bona idea per mostrar amb pantalla les negligències que hi ha portes endins per a concienciar més als papis. Dit això vull afegir algunes consideracions :
1/ NORMES DE FUNCIONAMENT
Les normes de funcionament són molt complertes,el dossier lliurat molt ben "currat" per les tutores, . Com a pare,però, penso que seria més pràctic lliurar un simple full on s'indiqués ben resumit els deures dels pares , com : HORARIS, DADES D'EXCURSIONS,MALETA VIATGERA,DIES DE BATA, DIES DE LLIURAMENT DEURES NENS,ENTREVISTES, PAGAMENTS ...
(Ho dic pensant en la reunió feta en cicle inicial on la informació escrita va ser molt escasa).
2/FESTES ANIVERSARI :
Felicito amb majúscules aquesta iniciativa. Que bé que per fi, us heu donat compte senyors mestres, d'aquest fet. Els pares havíem de pensar, no pels 20 nens de la classe sino pels 60 de tot el nivell. Sempre m'he preguntat per què ? a banda de minvar la despesa dels pares, us aseguro que els meus fills no tindran cap trauma per no rebre un regal que sigui d'una altra classe, es més, de vegades han vingut amb un regal , sense saber el nen que l'ha regalat (no se, si us heu trobat, papis). Rebre tants regalets no crec que sigui massa educatiu, en una societat que ens empeny a viure amb excés de consum, i on als nens (en general) els hi sobra de tot.
Fer una festa de cel·lebració conjunta al mes, ho trobo més correcte i coherent . Potser caldrà posar-nos d'acord,per si cal perfeccionar la iniciativa en quan :
A/ Evitar que es celebrin FESTES
de 1ª o de 2ª categoria.
B/ Quin menu és el més idoni,
econòmic,i pràctic. Per a
tenir tots una base.
C/ Mirar d'equilibrar el nombre
de nens que fan anys cada mes,
repartint-los en mesos
anteriors o posteriors.
(En cas d'haver-hi molta
diferència en nombre de nens,
d'un mes a un altre).
3/ TREBALL EDUCATIU
De vegades amb tants d'obectius, hàbits a tenir en compte ... un servidor es perd. Potser els pares esperàvem més, que comentessiu una mica els mètodes pedagògics i allò que es treballa en les diferents materies com l'anglès,la música,plàstica,racons ...
Haver afegit l'anglès com a nova materia em sembla molt bé.
La novetat de la maleta viatgera, també molt bé, encara que us va mancar explicar-ne una mica el seu funcionament.
BON CURS !!
A reveure !!
Un animalet del zoo ens comenta cada dia que està molt content de tenir una altre Núria de senyoreta i si l´any passat anava content, aquest any més. Anim Núria!Visca el zoo! (com diu ell )
Gràcies per la feina feta!
Encarna. Mare d'una flor...
Baixada de vehicles sense motor de P4
Hem decidit que el tema serà "L'escola verda", ja que l'escola té un projecte.
La disfressa dels nens consisteix en anar de contenidors de reciclatge: blau,verd,marró i groc.Cada nen/a pot anar del color que li agradi més.
Com fer la disfressa? Amb bosses d'escombraries del color que volem, després hi enganxarem allò que pertany a cada contenidor, si és el blau , revistes, diaris... no de veritat sinó dibuixos, imatges.
La bicicleta la guarnirem d'aquells elements del contenidor triat, fins i tot poden anar penjant d'un cordill com els cotxes dels nuvis. Al davant portarem un cartell on posarà "L'escola verda" ja passarem el model.
Animeu-vos a participar que els nens/es s'ho passen d'allò més bé.
Gràcies a aquest Blog podem "veure" algunes de les vivències del nostre fill a l'escola. Profes, agraïr-vos aquest esforç que feu, i animar-vos a que seguiu il·lusionades fent-nos arribar vídeos, imatges, relats, etc!!
L'any passat ho varem disfrutar i mirar-ho amb el nostre fill va ser una molt bona experiència.
BEA
Realment us felicito per aquesta pagina!!!
Fa molta gràcia veure els videos de les activitats, pq sembla que els miris per un forat.
Els jocs pels petits, tambè estan super bé per ells.
Resumeixo: MOLTES FELICITATS PER AQUEST GRAN TREBALL QUE FEU TOTS JUNTS AMB ELS NOSTRES FILLS!!!!
Publica un comentari a l'entrada